Nobena slika ni na voljo
Nobena slika ni na voljo
Vaša zahteva se obdeluje.
Dialog sporočil

Obvestilo

Napaka

×
Sporočilo o posodobitvah Dialog primerjave izdelkov
Primerjava izdelkov
Največje število izdelkov, ki jih lahko primerjamo, je 4.Prosimo, omejite svoj izbor.
OK
Na tem spletnem mestu uporabljamo piškotke, ki so nujni za delovanje spletnega mesta (1. skupina), za zbiranje statističnih podatkov o uporabi naših spletnih mest (2. skupina) in piškotke, ki omogočajo povezavo s platformami, kot so Facebook in Google (3. skupina). Če soglašate z nalaganjem vseh navedenih vrst piškotkov, kliknite »Strinjam se«, sicer pa dovoljenja uredite v »Nastavitvah piškotkov«. V primeru, da ne opravite izbire, bodo naloženi piškotki 1. in 2. skupine.
×
  • 080 22 13
  • |
  • eshop@petrol.si
  • POMOČ
    • O prevzemu blaga in dostavi
    • Način plačila
    • Preklic naročila
    • Vračilo blaga
Prijava
Kako pridobim Zlati bon?
Kako pridobim Zlate točke?

Z registracijo v spletni trgovini Petrol eShop oziroma imetjem Petrol klub kartice zvestobe ali plačilne kartice je vsak vaš nakup opravljen v spletni trgovini nagrajen z Zlatimi točkami po sistemu 1 euro = 1 Zlata točka. Zlate točke prinašajo možnost ugodnega nakupa številnih skrbno izbranih izdelkov in storitev označenih s kronico. Pri izdelkih in storitvah, kjer ste koristili Zlate točke za ugodnejšo ceno, Zlatih točk ne prejmete.

Zlati bon je dobroimetje, ki se vam na račun prišteje ob nakupu izdelka s to oznako in ga lahko koristite že ob naslednjem nakupu.

V kolikor stanje vaših Zlatih točk in Zlatega bona ne ustreza vaši evidenci, se prosimo obrnite na 080 22 13, da odpravimo težavo.

Vsi oddelki
|
Multimedija in tehnika
Baterije in polnilci za baterijske vložke
Baterijske svetilke
Baterijski vložki
Spominski mediji
USB ključi
Pomnilniške kartice
Snemalni mediji (CD, DVD, Blu-ray)
Čitalniki pomnilniških kartic
Telefonija
Ostala oprema za telefone
SIM kartice in paketi
Zaščita telefona
Prostoročno telefoniranje
Polnilci in baterije
Telefoni
Foto
FOTO NA POTI
Pribor in oprema
Fotoaparati
Avdio-video
Glasba (CD, DVD, LP,...)
Avtoakustika
Prenosni zvočniki, slušalke in diktafoni
Hi-fi komponente in zvočniki
Hišni kino
Tv sprejemniki
Računalništvo
Računalniki
Prenosniki
Videoigre in konzole
Potrošni material
Druga računalniška oprema
Komponente
Tablični računalniki
Droni
|
Avto-moto
Pnevmatike
Avtokozmetika
Ostala avtokozmetika
Ostali spreji in premazi
Tehnični spreji
Osvežilci zraka
Destilirana voda
Ostala zimska sredstva
Čistila za avto
Motorna olja in tekočine
Druga olja in tekočine za vozila
Motorna olja
Hladilne tekočine (antifrizi)
Dodatki za goriva
Avto oprema
Rezervni deli
Avtomobilsko orodje
Dodatna oprema
Obvezna oprema
Akumulatorji
Polnilci akumulatorjev
Akumulatorji za osebna vozila
Električna vozila
E-skuterji
Navigacijske naprave in kamere
Cestne
Avtokamere
Platišča in pokrovi koles
Pokrovi koles
Zračnice
Zračnice za motorje
Prevoz prtljage in opreme
Moto in oprema
Moto dodatki
|
Dom in vrt
Vse za male živali
Ptiči
Psi
Mačke
Vse za vrt in okolico
Bazeni in dodatki za bazene
Žari in pribor za piknik
Oprema za ribnik
Vodne črpalke
Vse za zalivanje vrta
Nagrobne sveče
Vinogradništvo in sadjarstvo
Vrtne hiške
Zaščita pred insekti in škodljivci
Vrtnarjenje
Nadstreški in zimski vrtovi
Vrtno pohištvo in dekor
Urejanje vrta in okolice
Pisarniški material in šola
Pisarniški pripomočki
Pisarniški aparati
Papirni program
Pisala
Šolske potrebščine
Oprema in pripomočki za dom
Svetila in elektro oprema
Varnost in nadzor
Ostala elektronska oprema za dom
Čistila in pripomočki za čiščenje
Ostali dodatki in dekor
Kuhinjska oprema, posoda in pribor
Kopalniška oprema
Orodje in delavnica
Olja in maziva za vrtne stroje
Visokotlačni čistilniki
Lestve
Potrošni material za orodje in delavnico
Ročno orodje in pripomočki
Zaščitna oprema
Električno orodje in stroji
Gospodinjski aparati
Bela tehnika
Mali gospodinjski aparati
Pohištvo
Spalnica
Pisarna
Kosovno pohištvo
|
IZBRANO ZA VAS
Petrol klub ponudba
Pomladni katalog do -60%
Dodatna Petrol klub ponudba
Lepota & zdravje: Znižanje do 55%
Kozmetika
Pripomočki za osebno nego
Z vsakim postankom do več topline
MESEČNA AKCIJA: Spomladansko čiščenje do -55%
Likanje
Sesanje in čiščenje
Sušenje perila
Čistila
ZNAMKA MESECA: Electrolux
ODBITE CENE
Marčevskih NAJ 100
Motorna olja, maziva in razpršila za vse potrebe do -46%
Kmetijstvo in vrtna opravila
Delavnica
Vzdrževanje in zaščita koles
Ne spreglejte: Pametni dom in e-mobilnost
Izdelki za pametni dom
E-mobilnost
ODPRODAJA
Vsi oddelki
Iskanje po
  • Vsi oddelki
  • IZBRANO ZA VAS
  • Energija za dom
  • Igre in otroška oprema
  • Lepota in zdravje
  • Šport in moda
  • Multimedija in tehnika
  • Avto-moto
  • Dom in vrt
  • Knjige, vodiči & karte
Predlagane ključne besede
Prikaži vse zadetke
Predlagana vsebina strani in zgodovina iskanja
Iskanje po trgovini
  • O nakupovanju
    • Cene
    • Nakupni proces
    • Način plačila
    • Plačilo na obroke
    • O prevzemu blaga in dostavi
    • Oddaja odpadne električne in elektronske opreme (OEEO)
    • Vračilo blaga
    • Preklic naročila

O nakupovanju

Cene

Vse cene v eShopu so v evrih in že vsebujejo davek na dodano vrednost, razen če je izrecno napisano drugače. Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

Spletne cene veljajo le za nakupe v eShopu. Spletne cene v ponudnikovi spletni trgovini se lahko razlikujejo od cene v ponudnikovi maloprodajni mreži (prodajna mesta). Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen asortimana brez predhodnega obvestila.

Opisi cen:

  • Redne cene so redne maloprodajne cene.
  • Petrol klub cene so cene, ki veljajo za nakup z unovčenjem Zlatih točk.
  • Petrol klub cene za plačilno kartico veljajo samo za imetnike Petrol klub plačilne kartice zvestobe, ki lahko opravijo nakup ob koriščenju navedenega števila Zlatih točk.
  • Akcijske cene so cene, ki veljajo za vse kupce v eShopu med akcijo.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila oziroma veljajo tiste cene, ki so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika. Popust pri posameznem artiklu in koda za popust (tč. 11 v Pogojih poslovanja) se ne seštevata. Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo oz. kupec prejme elektronsko sporočilo »Potrditev naročila«. Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji fiksirani ter veljajo za ponudnika in kupca.

Slike v eShopu so simbolične; dekorativni material ni vključen v ceno.

Nakupni proces

Naročanje v eShopu poteka v slovenskem jeziku prek interneta 24 ur dnevno in 7 dni v tednu. Artikle lahko izbirate in naročate s seznama artiklov na spletnih straneh ponudnika. Vsi artikli, navedeni na teh straneh, so na voljo do odprodaje zalog.

Postopek nakupa je preprost in ga opravite v štirih glavnih korakih na zaslonih:

1. Košarica – ponudba

Na tem zaslonu lahko pregledate artikle, ki ste jih predhodno dodali v košarico. Pri vsakem artiklu lahko spreminjate želeno količino ali jih odstranite iz košarice.

Uveljavljate lahko možnost koriščenja Zlatih točk (tč. 9 v Pogojih poslovanja) za artikle s to ugodnostjo ali Kodo za popust (tč. 11 v Pogojih poslovanja).

Košarico dopolnite z dodatnimi artikli, tako da se vrnete nazaj v trgovino – z gumbom »Nazaj v trgovino« ali prek menijev naše ponudbe v zgornji vrstici.

Če se še niste registrirali ali prijavili v spletno trgovino, vas bo sistem pred nadaljevanjem nakupa preusmeril na stran za prijavo/registracijo.

2. Način dostave

V tem koraku izbirate med dvema vrstama dostave:

  • prevzem na Petrolovih prodajnih mestih na območju Slovenije
    • dostava je brezplačna ne glede na vrednost nakupa
    • na prodajno mesto ni mogoča dostava nekaterih artiklov (velikost, teža), kar je razvidno iz oznake ob artiklu
  • dostava do vrat objekta
    • dostava do vrat objekta se izvaja le na območju Slovenije
    • strošek pošiljanja znaša 4,50 EUR na pošiljko
    • pri spletnem nakupu v vrednosti 300,00 EUR in več vam kupljeno blago dostavimo brezplačno
    • ob dostavi do vrat objekta je obvezen podatek telefonska številka za obveščanje o času dostave
    • ob dostavi do vrat objekta je obvezno plačilo vnaprej
    • dostava do vrat objekta poteka ob delavnikih do 15. ure

Več o dostavi si lahko preberete v poglavju Dostava in prevzem blaga.

3. Način plačila

Izbirate lahko med plačilom po povzetju ali plačilom vnaprej s plačilno oziroma kreditno kartico:

  • Plačilo po povzetju je mogoče samo pri dostavi na Petrolova prodajna mesta v Sloveniji. V tem primeru se plačilo lahko izvede ob naročilu s Petrol klub plačilno kartico zvestobe, mBills ali plačilnimi karticami Eurocard/Mastercard, Visa, Diners ali Maestro oziroma s plačilnimi sredstvi, sprejemljivimi na posameznem prodajnem mestu. Račun prejmete na prodajnem mestu, na katerem boste plačali in prevzeli naročeno blago.
  • Plačilo vnaprej je obvezno ob dostavi do vrat objekta, mogoče pa je tudi ob prevzemu blaga na Petrolovem prodajnem mestu. V tem primeru se plačilo izvede ob naročilu s Petrol klub plačilno kartico zvestobe ali plačilnimi karticami Eurocard/Mastercard, Visa ali Maestro. Do računa dostopate prek portala Moj Petrol, kjer v sklopu Moja naročila ob številki računa svojega naročila izberete povezavo »Račun«.

Plačilo blaga na obroke je mogoče le s Petrol klub plačilno kartico zvestobe, in sicer do največ 10 obrokov, pri čemer je najnižja vrednost obroka 30,00 EUR.

Ob dobroimetju na vašem uporabniškem računu Moj Petrol (sivo polje v desnem zgornjem kotu) lahko s koriščenjem Zlatega bona oz. dobroimetja na računu delno ali v celoti poravnate nakup.

4. Zaključek nakupa

V tem koraku še enkrat preverite pravilnost podatkov o vsebini košarice in izbranem načinu dostave ter plačila in potrdite naročilo.

Ob zaključku naročila z izbiro potrditvenega polja potrjujete, da v celoti razumete pogoje poslovanja in jih sprejemate, pa tudi, da ste starejši od 18 let in da vam ni odvzeta poslovna sposobnost. S klikom na gumb »Naročilo z obveznostjo plačila« zaključite postopek nakupa.

Po zaključenem naročilu na spletni strani boste prejeli elektronsko sporočilo z vsemi podatki o vašem naročilu in dostavi pošiljke.

5. Potrditev nakupa

Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo »Potrditev naročila«). Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo za ponudnika in kupca. Pogodba o nakupu je sklenjena v slovenskem jeziku in je kupcu dostopna prek portala Moj Petrol.

Kupec lahko spremlja status naročila prek portala Moj Petrol. Statusi naročila so: naročeno, za prevzem, prevzeto. Vsebina posameznih statusov:

NAROČENO - Naročilo je pripravljeno za prevzem na mestu, ki ga je ob naročilu določil kupec, torej na prodajnem mestu, ali pa ga je prevzel ponudnikov izvajalec dostavnih storitev. Kupec je o tem obveščen po elektronski pošti oz. prek SMS.

ZA PREVZEM - Naročilo je pripravljeno za prevzem na mestu, ki ga je ob naročilu določil kupec, torej na prodajnem mestu, ali pa ga je prevzel ponudnikov izvajalec dostavnih storitev. Kupec je o tem obveščen po elektronski pošti oz. prek SMS.

PREVZETO - Kupec je naročeno blago prevzel; dobava je zaključena.

Način plačila

Izbirate lahko med plačilom po povzetju ali plačilom vnaprej s plačilno oziroma kreditno kartico:

  • Plačilo po povzetju je mogoče samo pri dostavi na Petrolova prodajna mesta v Sloveniji. V tem primeru se plačilo lahko izvede ob naročilu s Petrol klub plačilno kartico zvestobe, mBills ali plačilnimi karticami Eurocard/Mastercard, Visa, Diners ali Maestro oziroma s plačilnimi sredstvi, sprejemljivimi na posameznem prodajnem mestu. Račun prejmete na prodajnem mestu, na katerem boste plačali in prevzeli naročeno blago. Plačevanje s kartico VISA Electron v spletni trgovini Petrol eShop ni podprto, saj ne omogoča vseh varnostnih mehanizmov kot je denimo "3D Secure". Zaradi pomanjkanja varnostnih mehanizmov ter preprečevanja morebitnih zlorab, plačevanje s takšno kartico žal ni mogoče. Predlagamo, da se pri banki izdajateljici pozanimate, kako je mogoče na kartici omogočiti 3D Secure funkcionalnost, saj brez tega plačilo žal ni izvedljivo.
  • Plačilo vnaprej je obvezno ob dostavi do vrat objekta, mogoče pa je tudi ob prevzemu blaga na Petrolovem prodajnem mestu. V tem primeru se plačilo izvede ob naročilu s Petrol klub plačilno kartico zvestobe ali plačilnimi karticami Eurocard/Mastercard, Visa ali Maestro. Do računa dostopate prek portala Moj Petrol, kjer v sklopu Moja naročila ob številki računa svojega naročila izberete povezavo »Račun«.

Plačilo blaga na obroke je mogoče le s Petrol klub plačilno kartico zvestobe, in sicer do največ 10 obrokov, pri čemer je najnižja vrednost obroka 30,00 EUR.

Ob dobroimetju na vašem uporabniškem računu Moj Petrol (sivo polje v desnem zgornjem kotu) lahko s koriščenjem Zlatega bona oz. dobroimetja na računu delno ali v celoti poravnate nakup.

Več o plačilih si lahko preberete v Splošnih pogojih poslovanja v poglavju Plačilo.

Plačilo na obroke

Plačilo blaga na obroke je mogoče le s Petrol klub plačilno kartico zvestobe, in sicer do največ 10 obrokov, pri čemer je najnižja vrednost obroka 30,00 EUR.

O prevzemu blaga in dostavi

V tem koraku izbirate med dvema vrstama dostave:

  • prevzem na Petrolovih prodajnih mestih na območju Slovenije
    • dostava je brezplačna ne glede na vrednost nakupa
    • na prodajno mesto ni mogoča dostava nekaterih artiklov (velikost, teža), kar je razvidno iz oznake ob artiklu
  • dostava do vrat objekta
    • dostava do vrat objekta se izvaja le na območju Slovenije
    • strošek pošiljanja znaša 4,50 EUR na pošiljko
    • pri spletnem nakupu v vrednosti 300,00 EUR in več vam kupljeno blago dostavimo brezplačno
    • ob dostavi do vrat objekta je obvezen podatek telefonska številka za obveščanje o času dostave
    • ob dostavi do vrat objekta je obvezno plačilo vnaprej
    • dostava do vrat objekta poteka ob delavnikih do 15. ure

Kje lahko prevzamem naročeno blago?

Če ste pri načinu dostave izbrali brezplačno dostavo na prodajno mesto, lahko blago prevzamete na kateremkoli našem prodajnem mestu na področju Slovenije.

  • Seznam servisov: http://www.petrol.si/bencinski-servisi/seznam
  • Zemljevid servisov: http://www.petrol.si/bencinski-servisi/zemljevid

Koliko časa traja dostava?

Artikli bodo dostavljeni predvidoma v od 2 do 10 delovnih dneh od datuma, ko na svoj elektronski naslov prejmete potrdilo o prejemu naročila, če ni drugače določeno, ob težji dobavljivosti blaga pa se ta rok lahko podaljša. Ob kakršnih koli nepričakovanih zapletih ali zamudi pri vašem naročilu boste o tem prejeli obvestilo prek elektronske pošte, v katerem bo naveden predvideni rok dostave naročila. Ponudnik ne krije stroškov, nastalih ob morebitni zamudi dostave artiklov. Prav tako ne krije stroškov ob izgubi artikla ali nedostavljenem artiklu. Ob predhodnem plačilu artikla vam stroške za nakup nedostavljenega artikla vrne na vaš račun. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas dostave podaljša, zato vas prosimo za razumevanje.

Dostavo artiklov do vrat objekta ob oddaji naročila opravljata ponudnikova pogodbena partnerja TNT Express Worldwide, d. o. o., in Pošta Slovenije d.o.o., ki pošiljke večinoma dostavljata v v dopoldanskem času do 15.00, zato je priporočljivo, da kupec vnese naslov, na katerem je takrat dosegljiv. Ponudnik si v primeru potreb pridržuje pravico izbrati tudi drugo dostavno službo.Dostava se izvaja do vhoda v večstanovanjsko stavbo oz. do vhodnih vrat enostanovanjske stavbe, za kar morata biti zagotovljena dostop in parkiranje dostavnega vozila neposredno na naslovu dostave, navedenem na naročilu. Če kupec kot prevzemno mesto določi Petrolovo prodajno mesto, lahko pošiljko artiklov prevzame ob predložitvi številke naročila v rednem delovnem času prodajnega mesta, objavljenem na spletnem naslovu http://www.petrol.si, in sicer v 14 dneh od prejema obvestila na elektronski naslov, oddan ob naročilu, oz. pravočasno sporoči morebitno zamudo pri prevzemu blaga; v nasprotnem bo blago vrnjeno dobaviteljem.

Če so v enkratnem naročilu artikli z različnim načinom dostave (nekateri z načinom dostave do vrat objekta in drugi na Petrolovo prodajno mesto), je dostava možna le z načinom dostave do vrat objekta, navedenem na naročilu.

Ponudnik si pridržuje pravico do večkratne dostave posameznega naročila.

Koliko stane dostava?

Pri spletnem nakupu v vrednosti 300,00 EUR ali več ponudnik kupljene artikle dostavi brezplačno. Za nakupe v vrednosti do 300,00 EUR bo obračunan znesek pošiljanja v višini 4,50 EUR.

Pri dostavi oz. prevzemu blaga na Petrolovih prodajnih mestih je dostava brezplačna ne glede na vrednost nakupa.s

Oddaja odpadne električne in elektronske opreme (OEEO)

Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO) je zaradi svoje sestave in vsebnosti nevarnih sestavin posebna vrsta odpadkov, ki jo je treba ločevati od drugih vrst odpadkov ter ustrezno obdelati in predelati.

Ob nakupu nove električne in elektronske opreme lahko posamezniki (fizične osebe) brezplačno oddate tudi odpadno električno in elektronsko opremo iz gospodinjstev.

Pogoji oddaje

  • Mogoče je oddati staro odpadno električno in elektronsko opremo, ki je po namenu uporabe in razvrstitvi v razred električne in elektronske opreme enaka dobavljeni električni in elektronski opremi.
  • Število kosov oddane odpadne električne in elektronske opreme je enako številu kosov dobavljene električne in elektronske opreme.
  • Odpadna električna in elektronska oprema ne sme biti razstavljena oziroma tako poškodovana, da je ni mogoče prenašati ali prevažati ali ogroža zdravje ljudi.
  • Rok oddaje je 30 dni od dneva nakupa nove električne in elektronske opreme.

Mesto oddaje

  • Zbiralnice družbe ZEOS, ki v našem imenu zagotavlja ustrezno ravnanje z odpadno električno in elektronsko opremo. Sebi najbližjo in najustreznejšo lokacijo oddaje odpadne električne in elektronske opreme ter druge informacije lahko najdete na povezavi www.zeos.si.
  • Zbirni center lokalnega komunalnega podjetja v vaši občini.

Vračilo blaga

Odstop od pogodbe

Kot kupec potrošnik (opredeljeno možnost odstopa od pogodbe imajo le kupci, ki so potrošniki) imate pravico, da nam v 14 dneh od prevzema artikla sporočite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti ponudnika o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe. Odstop od pogodbe lahko sporočite prek portala Moj Petrol na zavihku Moja naročila, kjer v vrstici z ustrezno številko svojega naročila izberete povezavo Napoved vračila, kjer dostopate do Obrazca za odstop od pogodbe, ali če pošljete pravilno izpolnjen Obrazec za odstop od pogodbe ali drugo nedvoumno izjavo o odstopu od pogodbe, s priloženo kopijo dokumentov, ki so bili priloženi ob dobavi artikla in dokazujejo istovetnost artikla in kupca, na e-naslov eshop@petrol.si. Odstop od pogodbe lahko sporočite tudi prek brezplačne telefonske številke 080 22 13. Zaradi zagotovitve dokaza o odstopu od pogodbe, kupcu priporočamo, da poda odstopno izjavo v pisni obliki. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku 14 dni od prevzema artikla, ki je določen za odstop od pogodbe.

Rok za odstop od pogodbe začne teči z dnem, ko:

  • potrošnik ali tretje oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna,
  • z dnem sklenitve pogodbe, če je predmet pogodbe opravljanje storitev ali dobava digitalne vsebine, ki ni zapisana na otipljivem nosilcu.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka. Strošek vračila artiklov bremeni potrošnika. Artikle je treba vrniti ponudniku najpozneje v 14 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Potrošnik odgovarja za zmanjšano vrednost artikla, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja artikla. Odgovornost potrošnika za zmanjšano vrednost artikla lahko znaša do vrednosti polne redne maloprodajne cene artikla na dan nakupa artikla, kar se ugotavlja za vsak posamezni primer posebej. Zaradi navedene odgovornosti zmanjšanja vrednosti artikla potrošniku priporočamo, da artikel za katerega uveljavlja odstop od pogodbe, vrne nepoškodovano, nerabljeno in v nespremenjeni količini ter v originalni embalaži, da se ne bi artikel med transportom poškodoval. Ponudnik bo potrošnika pozval k plačilu opredeljene zmanjšane vrednosti artikla.

Artikle lahko vrnete po pošti na naslov PETROL, d. d., SDC Zalog, »za Petrol eShop«, Zaloška cesta 259, 1000 Ljubljana. Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 7.00 do 17.00 ure.

Pri vsakem vračilu artikla je treba poleg artikla predložiti pisno pojasnilo, da se artikel vrača zaradi odstopa od pogodbe (najlažje je, če se vračilu priloži kopijo ustrezno in popolno izpolnjenega Obrazca za odstop od pogodbe) ter priložiti kopijo računa ali drugega dokazila o opravljenem nakupu.

Prenesi Obrazec za odstop od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe je tudi v prilogi teh pogojev poslovanja.

Reklamacije ob dostavi

Pritožbe in reklamacije glede artiklov lahko sporočite neposredno ob dostavi dostavljavcu oz. zaposlenemu na prevzemnem mestu (Petrolovo prodajno mesto). Morebitne poznejše reklamacije pa se rešujejo skladno s točko 13.2 teh pogojev.

Garancija in stvarne napake

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali na oglaševalskem sporočilu oz. je tako določeno z veljavnimi predpisi. Dobavitelj artikla jamči za njegovo kakovost oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali skladno z njegovim namenom in s priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve blaga.

Če želite uveljavljati garancijo, lahko to storite tudi neposredno na pooblaščenem servisu dobavitelja. Podrobna navodila preberite na priloženem garancijskem listu.

Ob uveljavljanju garancije pri ponudniku je kupec dolžen podati izjavo ali predložiti ustrezno in popolno izpolnjen Obrazec – uveljavitev pravice iz naslova garancije, v katerem se zapišejo ugotovitve kupca glede napake blaga in zahteva po odpravni napake ter predloži kopija računa. Kupec mora ponudniku oz. pooblaščenem servisu dobavitelja omogočiti pregled artikla.

Prenesi Obrazec – uveljavitev pravic iz naslova garancije.

Za stvarno napako gre zlasti takrat, ko:

  • stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali promet;
  • stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ponudniku pa je bila znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane;
  • je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom; izjema so le vzorci ali modeli, prikazani zaradi obvestila.

Kupec mora ponudnika obvestiti o morebitni stvarni napaki skupaj z njenim natančnim opisom, najlažje z izpolnitvijo Obrazca – uveljavitev pravic iz naslova jamčevanja za stvarne napake in s predložitvijo kopije računa. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku oz. zastopniku ponudnika omogočiti pregled artikla.

Prenesi Obrazec – uveljavitev pravic iz naslova jamčevanja za stvarne napake.

Preklic naročila

Prejeta naročila prek eShopa lahko brez dodatnih stroškov prekličete:

  • ob dostavi do vrat objekta do prejema elektronskega in/ali SMS-sporočila, v katerem boste obveščeni, da je blago predano dostavni službi;
  • ob dostavi na prodajno mesto do prevzema na prodajnem mestu.

Obvestilo o preklicu naročila lahko posredujete prek spletnega obrazca v portalu Moj Petrol na zavihku Moja naročila, kjer v vrstici z ustrezno številko svojega naročila izberete povezavo Preklic naročila. Naročilo lahko prekličete tudi prek brezplačne telefonske številke 080 22 13. Ponudnik ne zagotavlja, da bo naročilo lahko uspešno ustavljeno. Delni preklic naročila ni mogoč. Če želite preklicati le posamezne artikle naročila, vam svetujemo, da prekličete celotno naročilo, nato pa izdelate novo naročilo z novo izbranimi artikli.

Brezplačna dostava

  • Na Petrolova prodajna mesta na področju Slovenije;
  • Do vrat objekta za naročila nad 300€;

Nagrajevanje zvestobe

  • Koriščenje Zlatih točk;
  • Koriščenje Zlatega bona;
  • Pridobivanje novih Zlatih točk z vsakim nakupom;

Prijazen nakup

  • Več kot 300 prevzemnih mest;
  • Možnost plačila na obroke s Petrol klub plačilno kartico;

Garancija zadovoljstva

  • Pomoč uporabnikom:
    080 22 13, E-mail;
  • Možnost vračila blaga;
  • Več kot 70-letna tradicija;
Energija za dom
Igre in otroška oprema
Šport in moda
Avto-moto
Lepota in zdravje
Multimedija in tehnika
Dom in vrt
Knjige, vodiči & karte

Pomoč kupcem

  • Klicni center
  • Pogosta vprašanja
  • Slovar simbolov
  • Izvensodno reševanje potrošniških sporov
  • Varstvo zasebnosti in osebnih podatkov
  • Nakupovalni vodič

O nakupovanju

  • Cene
  • Nakupni proces
  • Način plačila
  • Plačilo na obroke
  • O prevzemu blaga in dostavi
  • Oddaja odpadne električne in elektronske opreme (OEEO)
  • Vračilo blaga
  • Preklic naročila

Petrol klub

  • Predstavitev
  • Kartice
  • Zlate točke in Zlati bon
  • Tiskani katalog

O trgovini

  • Impresum
  • Kontakt
  • Pogoji poslovanja
  • Piškotki
  • Blagovne znamke
© 2014 Petrol d.d., Ljubljana
×