Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Petrol eShop

  1. Splošno

    Namen teh pogojev poslovanja je jasno definirati pravice in obveznosti uporabnikov spletne trgovine Petrol eShop (v nadaljevanju: eShop) pri naročanju blaga, ki je na voljo v eShopu, ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom eShopa. Kot kupec se razume vsaka fizična oseba, ki je opravila nakup na spletni strani http://eshop.petrol.si.

    Splošni pogoji poslovanja eShopa so sestavljeni v skladu z Obligacijskim zakonikom RS, Zakonom o varstvu potrošnikov, priporočili TZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

    Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika spletne trgovine eShop, pravice uporabnika/kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Navedeni pogoji poslovanja urejajo prodajo blaga, ki je na voljo v eShopu.

    Nakup, opravljen preko spletne trgovine eShop, se šteje za nakup, opravljen skladno s pravnim redom Republike Slovenije. Slovenska notranja zakonodaja ima prednost pred evropsko zakonodajo.

    Dostavo blaga, kupljenega preko spletne trgovine eShop, zagotavlja ponudnik preko svojih lastnih virov in/ali preko pogodbenih partnerjev na teritoriju Slovenije v skladu s pogoji, ki veljajo na lokacijah in območjih, na katerih ponudnik izvaja dostavo na dom oz. na prodajno mesto ponudnika.

    Splošni pogoji poslovanja so veljavni ob vsakem nakupu v spletni trgovini, in sicer z oddajo naročila v eShop.

    Pred zaključkom nakupa oz. oddajo naročila kupec s klikom na gumb "Naročilo z obveznostjo plačila" sprejme navedene pogoje poslovanja. Ti pogoji poslovanja izključujejo kakršnekoli druge pogoje poslovanja z izjemo določil morebitne pisne pogodbe, ki jo na pobudo kupca ali ponudnika sprejmeta in podpišeta kupec in ponudnik.

    Pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani, kupec pa si jih lahko prenese na svojo elektronsko napravo preko internetne povezave, dostopne v spletni trgovini ponudnika.

    Navedeni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli dopolnijo z novimi določili, zato predlagamo kupcu, da jih prebere ob vsakem nakupu. Vsaka verzija pogojev poslovanja je posebej datirana. Za posamezno naročilo veljajo pogoji poslovanja, ki so objavljeni v spletni trgovini v času oddaje naročila.

    Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba v eShopu ažurira in spreminja pogosto in hitro. Ponudnik si prizadeva zagotoviti jasne in temeljite informacije za predstavitev osnovnih značilnosti prodajnih artiklov, ki so navedene na embalaži artikla, zato ponudnik ne odgovarja za morebitne napake v podatkih ali tiskarske napake.

    Slike v eShopu so simbolične; dekorativni material ni vključen v ceno. Ponudnik si prizadeva zagotoviti ustrezne slike vseh prodajnih artiklov na svoji spletni strani. Morebitne estetske razlike med sliko in dejanskim artiklom ne vplivajo na specifikacijo samega artikla.

  2. Registracija

    Obiskovalec portala Moj Petrol oziroma spletne trgovine eShop se lahko registrira na spletni povezavi https://www.ep.petrol.si/mojpetrol/ z izbiro tipa registracije. Registracija je možna tudi med samim postopkom nakupa v eShopu. Če obiskovalec izbere tip hitre registracije, se lahko registracija opravi on-line, v primeru izbire klasične registracije pa postopek registracije zaključi administrator. O registraciji bo uporabnik obveščen v roku 48 ur. Obiskovalec začne z izbiro enega od tipov registracije in vnese zahtevane podatke. Obvezni podatki so nujno potrebni za nadaljnje postopke prijave in komunikacijo pri poslovanju z registriranim uporabnikom in so označeni z zvezdico. Z uspešnim postopkom registracije uporabnik pridobi možnost nakupa v eShopu, pregleda kartic, prometa in izpiskov, pregleda poslovanja z informacijami o dokumentih, računih in plačilih, pregleda pridobljenih in izrabljenih ugodnosti ter informacij o skupnem zbiranju Zlatih točk.

    Če obiskovalec ne želi posredovati kateregakoli obveznega podatka pri registraciji, ne bo mogel uspešno dokončati registracije in posledično ne bo mogel uporabljati portala Moj Petrol oz. spletne trgovine eShop.

    Uporabnik lahko prekliče svojo registracijo iz baze portala Moj Petrol ali spletne trgovine eShop tako, da preklic registracije sporoči na brezplačno telefonsko številko 080 22 13 oziroma pisno na naslov Petrol d.d., Ljubljana, Služba Petrol Klub, Dunajska 50, 1527 Ljubljana. Po dokončni potrditvi preklica registracije bomo s seznama uporabnikov brisali vse osebne podatke uporabnika.

    1. Razlika med registracijo in prijavo

      Registracija pomeni samo prvi vpis v bazo podatkov, kjer obiskovalec vpiše zahtevane podatke glede na tip registracije in s tem pridobi status uporabnika. Prijava pomeni, da so vsi potrebni podatki že vpisani v bazo in je potrebno za vsak nadaljnji vpogled v poslovanje vpisati le elektronski naslov in geslo, ki bo uporabniku pri registraciji podeljeno samodejno, uporabnik pa si ga lahko naknadno po želji spremeni.

  3. Podatki ponudnika

    PETROL d.d., Ljubljana,
    Dunajska cesta 50, 1527 Ljubljana,
    Identifikacijska številka za DDV: SI80267432,
    Matična številka: 5025796000
    Vpisan v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani pod vložno št. 1/05773/00.

  4. Kontakti, pomoč in dodatna vprašanja

    Če imate glede naše ponudbe ali uporabe eShopa dodatna vprašanja ali zgolj potrebujete več informacij, je pomoč pri roki — informacije o naročilih, dostavi in reklamacijah ter o varovanju osebnih podatkov:

    • e-naslov: eshop@petrol.si
    • tel.: 080 22 13 (od ponedeljka do petka med 6:00 in 21:00; ob sobotah, nedeljah in praznikih od 7:00 do 20:00)

  5. Cene

    Vse cene v eShopu so v eurih in že vsebujejo davek na dodano vrednost, razen če je izrecno napisano drugače. Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

    Spletne cene veljajo le za nakupe v eShopu. Spletne cene v ponudnikovi spletni trgovini se lahko razlikujejo od cene v ponudnikovi maloprodajni mreži (bencinski servisi). Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen asortimana brez predhodnega obvestila.

    Opisi cen:

    • Redne cene so maloprodajne cene, priporočene s strani proizvajalca ali dobavitelja.
    • Petrol klub cene so cene, ki veljajo za nakup z unovčenjem Zlatih točk.
    • Petrol klub cene za plačilno kartico veljajo zgolj za imetnike Petrol klub plačilne kartice zvestobe, ki lahko opravijo nakup ob koriščenju navedenega števila Zlatih točk.
    • Akcijske cene so cene, ki veljajo za vse kupce v eShopu v času akcije.

    Cene veljajo v trenutku oddaje naročila oziroma veljajo tiste cene, ki so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika. Popust pri posameznem artiklu in koda za popust (tč. 11) se ne seštevata. Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo oz. prejme elektronsko sporočilo "Potrditev naročila". Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

    Slike v eShopu so simbolične; dekorativni material ni vključen v ceno.

  6. Nakupni proces

    Naročanje v eShopu poteka v slovenskem jeziku preko interneta 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Artikle lahko izbirate in naročate iz seznama artiklov na spletnih straneh ponudnika. Vsi artikli, navedeni na teh straneh, so na voljo do odprodaje zalog.

    Postopek nakupa je preprost in ga opravite v štirih glavnih korakih na ekranih:

    1. Košarica - ponudba

      Na tem ekranu lahko pregledate artikle, ki ste jih predhodno dodali v košarico. Pri vsakem artiklu lahko spreminjate želeno količino ali jih odstranite iz košarice.

      Uveljavljate lahko možnost koriščenja Zlatih točk (tč. 9 ) za artikle s to ugodnostjo ali Kodo za popust (tč. 11).

      Košarico dopolnite z dodatnimi artikli tako, da se vrnete nazaj v trgovino, bodisi z gumbom "Nazaj v trgovino" ali preko menijev naše ponudbe v zgornji vrstici.

      Če se še niste registrirali ali prijavili v spletno trgovino, vas bo sistem pred nadaljevanjem nakupa preusmeril na stran za prijavo/registracijo.

    2. Način dostave

      V tem koraku izbirate med dvema vrstama dostave:

      • prevzem na Petrolovih bencinskih servisih na področju Slovenije
        • dostava je brezplačna ne glede na vrednost nakupa
        • na bencinski servis ni možna dostava nekaterih artiklov (velikost, teža), kar je razvidno iz oznake ob artiklu
      • dostava na dom oz. izbrani naslov
        • strošek pošiljanja znaša 4,50 EUR na pošiljko
        • pri spletnem nakupu v vrednosti 300,00 EUR in več vam kupljeno blago dostavimo brezplačno
        • v primeru dostave na dom oz. izbrani naslov je obvezen podatek telefonska številka za obveščanje o času dostave
        • v primeru dostave na izbrani naslov je obvezno plačilo vnaprej
        • dostava na izbrani naslov poteka ob delavnikih do 16. ure.

      Več o dostavi si lahko preberete v poglavju Dostava in prevzem blaga.

    3. Način plačila

      Izbirate lahko med plačilom po povzetju ali plačilom vnaprej s plačilno oziroma kreditno kartico:

      • Plačilo po povzetju je možno samo pri dostavi na Petrolove bencinske servise v Sloveniji. V tem primeru se plačilo lahko izvede ob naročilu s Petrol klub plačilno kartico zvestobe ali plačilnimi karticami Eurocard/Mastercard, Visa, Diners ali Maestro oziroma s plačilnimi sredstvi, sprejemljivimi na posameznem bencinskem servisu. Račun prejmete na bencinskem servisu, na katerem boste plačali in prevzeli naročeno blago.
      • Plačilo vnaprej je obvezno v primeru dostave na dom oz. izbrani naslov, možno pa je tudi v primeru prevzema blaga na Petrolovem bencinskem servisu. V tem primeru se plačilo izvede ob naročilu s Petrol klub plačilno kartico zvestobe ali plačilnimi karticami Eurocard/Mastercard, Visa ali Maestro. Do računa dostopate preko portala Moj Petrol, kjer v sklopu Moja naročila ob številki računa vašega naročila izberete povezavo "Račun".

      Plačilo blaga na obroke je možno le s Petrol klub plačilno kartico zvestobe, in sicer do največ 10 obrokov, pri čemer je najnižja vrednost obroka 30,00 EUR.

      V primeru dobroimetja na vašem uporabniškem računu Moj Petrol (sivo polje v desnem zgornjem kotu) lahko s koriščenjem Zlatega bona oz. dobroimetja na računu delno ali v celoti poravnate nakup.

    4. Zaključek nakupa

      V tem koraku še enkrat preverite pravilnost podatkov o vsebini košarice, izbranem načinu dostave in plačila ter potrdite naročilo.

      Ob zaključku naročila z izbiro potrditvenega polja podajate izrecno soglasje za obdelavo osebnih podatkov in hkrati potrjujete, da v celoti razumete Splošne pogoje poslovanja in jih sprejemate, kot tudi, da ste starejši od 18 let in vam ni odvzeta poslovna sposobnost. S klikom na gumb "Naročilo z obveznostjo plačila" zaključite postopek nakupa.

      Po zaključenem naročilu na spletni strani boste prejeli elektronsko sporočilo z vsemi podatki o vašem naročilu in dostavi pošiljke.

    5. Potrditev nakupa

      Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo "Potrditev naročila"). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Pogodba o nakupu je sklenjena v slovenskem jeziku in je kupcu dostopna preko portala Moj Petrol.

      Kupec lahko spremlja status naročila preko portala Moj Petrol. Statusi naročila so: naročeno, za prevzem, prevzeto. Vsebina posameznih statusov:

      NAROČENO - Naročilo je sprejeto v informacijski sistem ponudnika, o čemer je kupec obveščen preko SMS ali elektronskega sporočila "Potrditev naročila".

      ZA PREVZEM - Naročilo je pripravljeno za prevzem na mestu, ki ga je ob naročilu določil kupec, torej na bencinskem servisu, ali pa ga je prevzel ponudnikov izvajalec dostavnih storitev. Kupec je o tem obveščen po elektronski pošti oz. preko SMS.

      PREVZETO - Kupec je naročeno blago prevzel - dobava je zaključena.

  7. Ponudba

    Ponudba v spletni trgovini eShop zajema različne skupine blaga, prikazane kot oddelki, ki so vidni na vsakem ekranu.

    Ob vsakem artiklu je viden podatek o razpoložljivosti blaga.

    Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, ko artikla ni več na zalogi ali zaradi očitno napačnih cen, ki so posledica napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času.

    Prav tako si ponudnik pridržuje pravico do zavrnitve dobave blaga kupcu, če ima le-ta neporavnana pretekla naročila ali je v pravnem sporu s ponudnikom v zvezi z nakupom preko eShopa, primeru preteklih zlorab sistema eShop ali v primeru pretekle zlorabe pravice do vračila blaga skladno s 43.č. členom Zakona o varstvu potrošnikov. Oddana naročila bodo obdelana v delovnem času od ponedeljka do sobote po vrstnem redu oddanih naročil oz. po planiranih časovnih terminih za prevzem blaga oz. dostavo na bencinske servise.

  8. Plačilo

    Izbirate lahko med plačilom po povzetju ali plačilom vnaprej s plačilno oziroma kreditno kartico:

    • Plačilo po povzetju je možno samo pri dostavi na Petrolove bencinske servise v Sloveniji. V tem primeru se plačilo lahko izvede ob naročilu s Petrol klub plačilno kartico zvestobe ali plačilnimi karticami Eurocard/Mastercard, Visa, Diners ali Maestro oziroma s plačilnimi sredstvi, sprejemljivimi na posameznem bencinskem servisu. Račun prejmete na bencinskem servisu, na katerem boste plačali in prevzeli naročeno blago.
    • Plačilo vnaprej je obvezno v primeru dostave na dom oz. izbrani naslov, možno pa je tudi v primeru prevzema blaga na Petrolovem bencinskem servisu.
      V tem primeru se plačilo izvede ob naročilu s Petrol klub plačilno kartico zvestobe ali plačilnimi karticami Eurocard/Mastercard, Visa ali Maestro. Do računa dostopate preko portala Moj Petrol, kjer v sklopu Moja naročila ob številki računa vašega naročila izberete povezavo "Račun".

    Plačilo blaga na obroke je možno le s Petrol klub plačilno kartico zvestobe, in sicer do največ 10 obrokov, pri čemer je najnižja vrednost obroka 30,00 EUR.

    V primeru dobroimetja na vašem uporabniškem računu Moj Petrol (sivo polje v desnem zgornjem kotu) lahko s koriščenjem Zlatega bona oz. dobroimetja na računu delno ali v celoti poravnate nakup.

    Po oddaji naročila, plačanega s plačilno kartico, ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila zaradi že opravljene plačilne transakcije sredstev na vaši plačilni kartici. Pri naročilih, plačanih s kartico, vam bomo znesek bremenili na dan, ko vam bomo izstavili račun.

    eShop zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (SecureSocketsLayer). Podatki se kodirajo in se na naš strežnik prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel vaše osebne in transakcijske podatke, ki jih pošiljate v spletno trgovino.

    Za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami poskrbi ter storitev posredovanja izvaja sistem Telemach EON MegaPOS, z izjemo Petrol klub plačilne kartice zvestobe, kjer ta sistem izvaja Petrol d.d., Ljubljana. Avtorizacije kartic se opravljajo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v bančnem sistemu.

    Varnost nakupa je zagotovljena tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

    Pri svojem ponudniku plačilnih kartic preverite, ali je omogočena funkcija za spletno plačevanje s kartico, ki jo želite uporabiti.

  9. Zlate točke

    V primeru spletnega nakupa se kupcu takoj ob nakupu priznajo Zlate točke, ki se vpišejo na račun kupca in so vidne na portalu Moj Petrol, in sicer z vsakim porabljenim eurom kupec pridobi eno Zlato točko, pri čemer pa naknaden vpis Zlatih točk ni možen.

    Zlate točke se ne priznajo v primeru:

    • nakupa izdelkov ali storitev, pri katerem ste koristili Zlate točke za ugodnejšo ceno,
    • nakupa izdelkov in storitev v posebnih akcijah, ki bodo iz zbiranja tudi predhodno z objavo izvzeti.

    Zbrane Zlate točke bo kupec lahko unovčil za različne časovno omejene ugodnosti v Petrol klubu oz. eShopu.

    Ponudnik lahko uporabnikom eShopa prizna Zlate točke tudi iz naslova različnih akcij oz. nagradnih iger.

    Zlate točke se zbirajo znotraj tekočega bonitetnega obdobja, ki se z vsakim koledarskim letom prične 1.1. in zaključi 31.12. tekočega leta. Zbrane Zlate točke lahko kupec unovči najkasneje do 31.1. naslednjega koledarskega leta (v nadaljevanju: iztek obdobja). Zbrane in neunovčene Zlate točke niso prenosljive v naslednje bonitetno obdobje in se z iztekom obdobja črtajo.

  10. Zlati bon

    Kupec, ki preko eShopa kupi artikle, določene in označene s strani ponudnika, lahko pridobi Zlati bon, t.j. dobroimetje v obliki določenega vrednostnega popusta, izraženega v eurih, ki ga ponudnik prizna kupcu in ga zapiše na račun kupca v Moj Petrol. Zlate bone lahko zbirate vsako leto, in sicer od 1.1. do vključno 31.12. Kupec lahko zbrane Zlate bone porabi pri kateremkoli naslednjem nakupu, opravljenem preko eShopa, če pa je kupec imetnik Petrol klub plačilne kartice zvestobe, pa tudi na bencinskem servisu ponudnika v Sloveniji, in sicer najkasneje do izteka obdobja. Gotovinsko izplačilo zbranih Zlatih bonov ni mogoče.

    Neizkoriščeni Zlati boni, pridobljeni med 1. 1. in 31. 12. tekočega leta, se lahko unovčijo do 31.1. naslednjega koledarskega leta, po izteku tega obdobja pa se na imetnikovi kartici izbrišejo in jih torej ni več mogoče uveljavljati pri ponudniku (kar velja tudi za primer prenosa Zlatih bonov, opredeljenega v tem členu).

    Zlate bone lahko kupci porabijo tudi skupaj z zbranimi Zlatimi točkami, in sicer pri nakupu določenega blaga oz. storitev, ki jih predhodno določi izdajatelj v eShopu ali pri nakupu kateregakoli drugega blaga, ki je bil opravljen na bencinskem servisu v Sloveniji, pod pogojem da je kupec hkrati imetnik Petrol klub plačilne kartice zvestobe.

    Kupcu, ki želi zaradi stvarnih napak vrniti blago, za katerega je prejel Zlate bone, se v primeru, če namesto odprave napake na blagu ali vrnitve kupnine v sorazmerju z napako ali zamenjave blaga z novim brezhibnim blagom zahteva vrnitev kupnine, se le-ta vrne znižana za znesek prejetega Zlatega bona. Kupcu, ki Zlati bon porabi pri nakupu izdelka, ki ga kasneje zaradi stvarnih napak vrne, se poleg vračila plačane kupnine vrne tudi pripadajoči Zlati bon. Ta odstavek se smiselno uporablja tudi za delno vračilo kupnine v sorazmerju s stvarno napako (npr. ob vračilu 20% kupnine se vrne 20% pripadajočih Zlatih bonov).

    Pobot obveznosti kupca do ponudnika z zbranimi Zlatimi boni ni mogoč.

    Ta člen se smiselno uporablja za vsa ostala dobroimetja, izražena v eurih, ki jih ponudnik prizna kupcu.

  11. Koda za popust

    Kode za popust vam prinašajo različne ugodnosti pri nakupu in so časovno omejene. Najdete jih na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, na računih, v naši klasični ter elektronski pošti ali v drugih medijih.

    Navodila za uporabo:

    • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico. Nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno.
    • V prvem koraku (Košarica) pod postavkami naročila se nahaja polje za vpis kode za popust, kamor vpišite svojo kodo in kliknite na gumb Potrdi.
    • Ker je v vsakem nakupu možno izkoristiti le eno kodo, je možno drugo vpisati v polje le ob odstranitvi prve (gumb Odstrani).
    • Popust se ob vpisu pravilne kode označi samodejno pri postavkah, za katere je ta ugodnejši od morebitnih ostalih akcijskih popustov.
    • Koda za popust znižuje le redne cene postavk, popusti se torej ne seštevajo.

  12. Pravica kupca do preklica naročila in odstopa od pogodbe

    1. Preklic

      Prejeta naročila preko eShopa lahko brez dodatnih stroškov prekličete:

      • v primeru dostave na dom oz. izbrani naslov do prejema elektronskega in/ali sms sporočila, v katerem boste obveščeni, da je blago predano dostavni službi;
      • v primeru dostave na bencinski servis do prevzema na bencinskem servisu.

      Obvestilo o preklicu naročila lahko posredujete preko spletnega obrazca v portalu Moj Petrol na zavihku Moja naročila, kjer v vrstici z ustrezno številko vašega naročila izberete povezavo Preklic naročila. Naročilo lahko prekličete tudi preko brezplačne telefonske številke 080 22 13. Ponudnik ne zagotavlja, da bo naročilo lahko uspešno ustavljeno. Delni preklic naročila ni mogoč.

    2. Odstop

      Kot kupec imate pravico, da nam v 14 dneh od prevzema artiklov sporočite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe oz. napoved vračila artiklov sporočite preko portala Moj Petrol na zavihku Moja naročila, kjer v vrstici z ustrezno številko vašega naročila izberete povezavo Napoved vračila, kjer dostopate do Obrazca za odstop od pogodbe ali preko brezplačne telefonske številke 080 22 13. Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

      Rok začne teči en dan po datumu prevzema. Strošek vračila bremeni kupca. Artikle je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Če je kupec morda že začel uporabljati artikel ali če je pri tehničnih izdelkih posamezne komponente že odprl in sestavljal, odstop od pogodbe žal več ni možen.

      Kupec mora prejete artikle vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina brez kupčeve krivde zmanjšala. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je prav tako treba priložiti, in sicer takšno, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini). Možnost odstopa od pogodbe ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je kupec odprl varnostni pečat. Prav tako ne velja za prehrambene artikle, ostalo hitro pokvarljivo blago ali blago, ki mu je pretekel rok trajanja.

      Pri odstopu od pogodbe, kjer so bila porabljena sredstva Zlati bon oz. Zlate točke, se le-ta vrnejo na uporabnikov račun, vplačani znesek pa na TRR uporabnika. Če ste ob nakupu pridobili Zlati bon, vam kupnino vrnemo, zmanjšano za vrednost pridobljenega Zlatega bona. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

      Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

      Artikle lahko vrnete po pošti na naslov PETROL d.d., SDC Zalog, "za Petrol eShop", Zaloška cesta 259, 1000 Ljubljana. Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 7.00 do 17.00.

      Pri vsakem vračilu je potrebno poleg artikla predložiti tudi ustrezno in popolno izpolnjen Obrazec za vračilo blaga in kopijo računa.

      Prenesi Obrazec za vračilo blaga.

  13. Reklamacije

    1. Reklamacije ob dostavi

      Ponudnik bo vsako pritožbo in reklamacijo obravnaval skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije glede artiklov lahko sporočite neposredno ob dostavi dostavljavcu oz. zaposlenemu na prevzemnem mestu (Petrolov bencinski servis). Morebitne kasnejše reklamacije pa se rešujejo skladno s točko 13.2. teh pogojev.

    2. Garancija in stvarne napake

      Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj artikla jamči za njegovo kakovost oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok prične teči z dnem izročitve blaga.

      Če želite uveljavljati garancijo, lahko to storite neposredno na pooblaščenem servisu. Podrobna navodila preberite na priloženem garancijskem listu.

      V primeru uveljavljanja garancije pri ponudniku je kupec dolžan predložiti tudi ustrezno in popolno izpolnjen Obrazec za vračilo blaga, v katerem se zapišejo ugotovitve kupca in zahtevana izbirna pravica glede rešitve reklamacije (npr. zamenjava artikla) ter predloži kopija računa.

      Za stvarno napako gre zlasti takrat, ko:

      • stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali promet,
      • stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana,
      • stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane,
      • je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, izjema so le vzorci ali modeli, prikazani zaradi obvestila.

      Kupec mora ponudnika obvestiti o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te z izpolnitvijo Obrazca za vračilo blaga in predložitvijo kopije računa, na lastne stroške in v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku oz. dobavitelju omogočiti pregled artikla.

      Stvarno napako uveljavljate zlasti v primeru, če artikel nima garancije. Potrebno jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.

      Kupec, ki pravilno obvesti ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

      • odpravi napako na blagu ali
      • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
      • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
      • vrne plačani znesek.

      V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz predhodnega odstavka.

      Pravice kupca iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil ponudnika.

      Pravico do uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov oziroma Obligacijskega zakonika.

  14. Dostava in prevzem blaga

    Ponudnik v dogovorjenem roku pripravi artikel za odpremo ter ga odpošlje na sporočen naslov oz. prevzemno mesto (Petrolov bencinski servis), označeno v naročilu. Če se rok dostave nepričakovano podaljša za več, kot je navedeno v Pogojih poslovanja, bo kupec obveščen preko telefona, elektronske ali navadne pošte.

    Artikli bodo dostavljeni predvidoma v roku od 2 do 10 delovnih dni od datuma, ko na vaš elektronski naslov prejmete potrdilo o prejemu naročila, če ni drugače določeno, v primeru težje dobavljivosti blaga pa se ta rok lahko podaljša. V primeru kakršnihkoli nepričakovanih zapletov ali zamude pri vašem naročilu boste o tem prejeli obvestilo preko elektronske pošte, v katerem bo naveden predvideni rok dostave naročila. Ponudnik ne krije stroškov, nastalih ob morebitni zamudi dostave artiklov. Prav tako ne krije stroškov v primeru izgube artikla ali nedostavljenega artikla. V primeru predhodnega plačila artikla vam stroške za nakup nedostavljenega artikla vrne na vaš račun. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas dostave podaljša, zato vas prosimo za razumevanje.

    Kupec lahko izbira med dvema vrstama dostave:

    • prevzem na Petrolovih bencinskih servisih na področju Slovenije
      • dostava je brezplačna ne glede na vrednost nakupa
      • na bencinski servis ni možna dostava nekaterih artiklov (velikost, teža), kar je razvidno iz oznake ob artiklu
    • dostava na dom oz. izbrani naslov
      • strošek pošiljanja znaša 4,50 EUR na pošiljko
      • pri spletnem nakupu v vrednosti 300,00 EUR in več vam ponudnik kupljeno blago dostavi brezplačno
      • v primeru dostave na dom oz. izbrani naslov je obvezen podatek telefonska številka za obveščanje o času dostave
      • v primeru dostave na izbrani naslov je obvezno plačilo vnaprej
      • dostava na izbrani naslov poteka ob delavnikih do 16. ure.

    Če kupec kot prevzemno mesto določi Petrolov bencinski servis, lahko pošiljko artiklov prevzame ob predložitvi številke naročila v rednem delovnem času bencinskega servisa, objavljenem na spletnem naslov http://www.petrol.si, v roku 14 dni od prejema obvestila na elektronski naslov, oddan ob naročilu, oz. pravočasno sporoči morebitno zamudo pri prevzemu blaga, v nasprotnem bo blago vrnjeno dobaviteljem.

    Dostavo artiklov na dom ali izbrani naslov ob oddaji naročila opravlja družba TNT Express Worldwide d.o.o, Šmartinska cesta 152, hala VIII, 1000 Ljubljana (brezplačna tel. št. 01/58 78 333), ki večinoma dostavlja v dopoldanskem času do 16.00 ure, zato je priporočljivo, da kupec vnese naslov, na katerem je takrat dosegljiv. Za dostavo naročila mora biti zagotovljen dostop in parkiranje dostavnega vozila neposredno na lokaciji, navedeni na naročilu. Dostava se izvaja do vhoda v večstanovanjsko stavbo oz. do vhodnih vrat enostanovanjske stavbe.

    Če so v enkratnem naročilu artikli, katerih dostava je različna (nekateri na dom oz. izbrani naslov in drugi na BS), dostava na bencinski servis ponudnika ni mogoča.

    Ponudnik si pridržuje pravico do večkratne dostave posameznega naročila.

    Ponudnik pošlje naročene artikle na naslov, ki ga je kupec vnesel pri naročilu. Ponudnik dostavlja artikle izključno v Slovenijo, dostava izven Slovenije žal ni mogoča. Če kupec ni dosegljiv na izbranem naslovu, bo dostavljavec ponovno poskušal dostaviti naročene artikle. Če ponovna dostava ne bo uspešna, bo paket vrnjen pošiljatelju.

    Pri spletnem nakupu v vrednosti 300,00 EUR in več ponudnik kupljene artikle dostavi brezplačno. Za nakupe v vrednosti do 300,00 EUR bo obračunan znesek pošiljanja v višini 4,50 EUR.

    Pri dostavi oz. prevzemu blaga Petrolovih na bencinskih servisih je dostava brezplačna ne glede na vrednost nakupa.

    Ponudnik ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja artiklov zaradi vojne ali civilnih nemirov , stavk, prenehanja dela v industriji , neuspešne dostave, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali drugih primerov višje sile.

    Dostavna služba oz. zaposleni na dostavnem mestu si pridržujejo pravico, da na primeren način preverijo istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj bo s tem zagotovljeno, da bodo naročeni artikli izročeni pravemu naročniku. Ob prevzemu kupec s podpisom potrdi količino in kakovost naročenih artiklov.

    Opozorilo: Nakup oz. izročanje tobačnih izdelkov in alkoholnih pijač je dovoljen le polnoletnim osebam. Z nakupom teh izdelkov kupec potrjuje svojo polnoletnost. Prevzem blaga z vsebnostjo alkohola je možen le med 7. in 21. uro.

    Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Če ponudnikov dobavitelj dobave ne more izpolniti, ponudnik o tem obvesti kupca, takoj ko je to mogoče in zavrne naročilo kupca. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati.

    Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga. Morebitna že opravljena vplačila ponudnik vrne kupcu.

  15. Oddaja odpadne električne in elektronske opreme (OEEO)

    Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO) je zaradi svoje sestave in vsebnosti nevarnih sestavin posebna vrsta odpadkov, zato jo je potrebno ločevati od ostalih odpadkov ter ustrezno obdelati in predelati.
    Ob nakupu nove električne in elektronske opreme lahko brezplačno oddate tudi odpadno električno in elektronsko opremo.

    Pogoji oddaje

    • Možno je oddati staro odpadno električno in elektronsko opremo, ki je po namenu uporabe in razvrstitvi v razred električne in elektronske opreme enaka dobavljeni električni in elektronski opremi.
    • Število kosov oddane odpadne električne in elektronske opreme je enako številu kosov dobavljene električne in elektronske opreme.
    • Odpadna električna in elektronska oprema ne sme biti razstavljena oziroma tako poškodovana, da je ni mogoče prenašati ali prevažati ali ogroža zdravje ljudi.
    • Rok oddaje je 30 dni od dneva nakupa nove električne in elektronske opreme.

    Mesto oddaje

    • Zbiralnice družbe ZEOS, ki v našem imenu zagotavlja ustrezno ravnanje z odpadno električno in elektronsko opremo. Vam najbližjo in najustreznejšo lokacijo oddaje odpadne električne in elektronske opreme ter ostale informacije lahko najdete na povezavi www.zeos.si.
    • Zbirni center lokalnega komunalnega podjetja v vaši občini.
  16. Varnost in zasebnost

    V PETROLu d.d., Ljubljana cenimo vašo zasebnost, zato vaše osebne podatke vedno skrbno varujemo.

    Vsi posredovani podatki so varovani pred vdorom tretjih oseb, kar vam zagotavlja brezskrbno in nemoteno poslovanje z našim podjetjem.

    Shop zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (SecureSocketsLayer). Podatki se kodirajo in se na naš strežnik prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel vaše osebne in transakcijske podatke, ki jih pošiljate v spletno trgovino.

    Za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami poskrbi ter storitev posredovanja izvaja sistem Telemach EON MegaPOS. Avtorizacije kartic se opravljajo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v bančnem sistemu.

    Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

  17. Varovanje osebnih podatkov

    Pri nakupu artikla v eShopu uporabnik poda izrecno soglasje, da ponudnik kot upravljavec zbirke osebnih podatkov zbira in obdeluje osebne podatke, ki izhajajo iz njegovega pravnega razmerja z izdajateljem, in sicer naslednje kategorije osebnih podatkov:

    • ime in priimek,
    • primarni naslov in naslov dostave,
    • elektronska pošta,
    • telefonska številka,
    • IP naslov,
    • čas in datum registracije,
    • arhiv komunikacije,
    • podatki o kupljenih artiklih.

    Pri nakupu artikla v eShopu uporabnik poda izrecno soglasje, da sme prireditelj obdelovati osebne podatke za namene:

    • internetne prodaje in dostave blaga ali izvedbe storitev,
    • oglaševanja,
    • statističnih obdelav,
    • izvajanja trženjskih raziskav,
    • pošiljanja oglasnih gradiv,
    • obveščanja o novostih v prirediteljevi ponudbi in poslovanju prireditelja ter njegovih poslovnih partnerjev,
    • poplačila in izterjave obveznosti ponudnika do uporabnika,
    • telefonskega, osebnega in pisnega anketiranja,
    • izgradnje baze CRM,
    • neposrednega, segmentiranega in ciljnega trženja.

    Pri nakupu v eShopu uporabnik poda izrecno soglasje, da lahko ponudnik za potrebe segmentiranega in ciljnega trženja obdeluje vse podatke, ki jih hrani o uporabniku in jih je pridobil ob njegovih nakupih, sklepanju pogodb ali med drugimi oblikami interakcije s kupcem.

    Osebe iz prvega odstavka te točke z osebno privolitvijo hkrati soglašajo in pooblaščajo ponudnika kot upravljavca osebnih podatkov, da za zgoraj navedene namene posreduje zbrane osebne podatke svojim pogodbenim partnerjem na ozemlju Slovenije, s katerimi ima sklenjene pogodbe o obdelavi osebnih podatkov in ki podatke obdelujejo v imenu prireditelja in za njegov račun.

    Ponudnik bo pridobljene osebne podatke hranil in varoval skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS, št. 67/2007 in nadaljnje spremembe), zlasti pa jih bo ščitil pred nepooblaščenim razkritjem in posredovanjem nepooblaščenim tretjim osebam.

    Če uporabnik soglasja iz prvega odstavka 17. točke teh splošnih pravil ne želi podati, nakup v eShopu ni možen.

    Uporabnik lahko kadarkoli prekliče soglasje za pošiljanje oglasnega gradiva in obveščanja o novostih v ponudbi ter poslovanju ponudnika in njegovih poslovnih partnerjev.

    Prav tako lahko uporabnik kadarkoli prekliče soglasje za segmentirano in/ali ciljno trženje. Preklic lahko pošlje v pisni obliki na naslov PETROL d.d., Ljubljana, Dunajska 50, 1000 Ljubljana, s pripisom preklic, po e-pošti na elektronski naslov klub@petrol.si ali ga sporoči na brezplačno telefonsko številko 080 22 13. Odjava je možna tudi s klikom ob vsakokratnem elektronskem pošiljanju oglasnih sporočil ali z brezplačnim SMS sporočilom »Petrol stop« ali »Stop« na številko 4246.

    Ponudnik bo hranil osebne podatke le toliko časa, kolikor je to potrebno za dosego namena, za katerega jih je zbiral ali nadalje obdeloval.

    Podatki o uporabnikih eShopa se lahko hranijo še 1 leto po preklicu registracije. Finančni podatki oz. podatki o transakcijah se hranijo 5 let od posamične transakcije. Podatki o poslanih oglasnih sporočilih se hranijo do preklica soglasja za neposredno in/ali segmentirano in/ali ciljno trženje.

    Uporabnik z danim soglasjem iz prve alineje 16. točke teh splošnih pravil hkrati soglaša in pooblašča ponudnika, da:

    • za namene, določene v teh splošnih pravilih, posreduje podatke o imetniku svojim podizvajalcem na ozemlju Slovenije, s katerimi ima sklenjene pogodbe o obdelavi podatkov in ki podatke obdelujejo v njegovem imenu in za njegov račun;
    • za namene, opredeljene v drugem odstavku 16. točke teh splošnih pravil, kot matična družba posreduje svojim odvisnim, pridruženim ter skupaj obvladovanim družbam dane uporabnikove osebne podatke. Družbe iz te alineje so navedene na strani: http://www.petrol.si/o-podjetju/petrol/skupina-petrol.

    Uporabnik z označitvijo praznega polja potrjuje, da je seznanjen z vsemi relevantnimi pravicami kot so npr.: pravica do vpogleda, prepisa, kopiranja, popravkov, blokiranja in izbrisa njegovih osebnih podatkov, v skladu z veljavnim zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov.

    Uporabnik je dolžan najkasneje v osmih dneh po nastanku spremembe oz. v osmih dneh po vsakokratni zahtevi ponudnika le-temu pisno sporočiti vsako spremembo oz. dopolnitev podatkov, pomembnih za nakupovanje preko eShopa (zlasti: ime, priimek, naslov stalnega in začasnega prebivališča, prenehanje/spremembo zaposlitve, zamenjavo banke itd.). Če uporabnik ne dopolni oz. ne sporoči spremenjenih podatkov, lahko ponudnik ukine osebni račun na portalu eShop.

    Uporabnik lahko prekliče svojo registracijo iz baze portala Moj Petrol ali spletne trgovine eShop tako, da preklic registracije sporoči na brezplačno telefonsko številko 080 22 13 oziroma pisno na naslov Petrol d.d., Ljubljana, Služba Petrol klub, Dunajska 50, 1527 Ljubljana. Po dokončni potrditvi preklica registracije bomo iz seznama uporabnikov brisali vse osebne podatke uporabnika.

    Ponudnik neposredno zbira informacije, ki jih kupci navedejo pri naročilu. Ponudnik teh informacij ne sme razkrivati tretjim osebam oz. jih sme razkriti tretjim osebam zgolj ob izpolnjenih pogojih iz Zakona o varstvu osebnih podatkov.

    Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega informacijskega sistema oz. elektronske naprave.

    V skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ima kupec pravico do dostopa do svojih osebnih podatkov, ki jih poseduje ponudnik, in do popravka le-teh. Podatke lahko popravi v svojem uporabniškem profilu v eShopu ali pa s pisnim zahtevkom ponudniku, ki mu mora predložiti dokazilo o svoji identiteti in naslovu.

    Vaši podatki bodo ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipulacijo in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.

    Na podlagi vaše zahteve vas bomo najkasneje v roku 15 dni pisno in v skladu z ustreznimi predpisi obvestili, kateri osebni podatki so bili zbrani med obiskom spletnih mest podjetja PETROL d.d., Ljubljana.

    Podatke, ki jih o sebi pošiljate podjetju PETROL d.d., Ljubljana, nadzorujete vi. Če se odločite, da vaših podatkov ne boste pošiljali podjetju PETROL d.d., Ljubljana, vam bo dostop do nekaterih spletnih mest onemogočen.Pri vsakokratnem dostopu do spletne strani podjetja PETROL d.d., Ljubljana se splošni, neosebni podatki (uporabniki spletnega iskalnika, število obiskov, povprečen čas obiska na spletni strani, obiskane strani) samodejno beležijo (ne kot del prijave). Te informacije uporabljamo za merjenje priljubljenosti naše spletne strani in izboljševanje vsebin in uporabnosti. Vaši podatki niso predmet nadaljnje obravnave in ne bodo posredovani tretji stranki.

    Vsaka sprememba naše politike o varovanju osebnih podatkov bo objavljena v tem poglavju o varovanju osebnih podatkov, in sicer na vstopni strani Petrol d.d., Ljubljana in na drugih ustreznih mestih.

  18. Varstvo otrok

    Petrol d.d., Ljubljana toplo priporoča vsem staršem in skrbnikom, da naučijo svoje otroke varnega in odgovornega ravnanja z osebnimi podatki na medmrežju. Mladoletne osebe ne bi smele prenašati kakršnih koli osebnih podatkov na spletne strani podjetja Petrol d.d., Ljubljana brez dovoljenja staršev ali skrbnikov. Podjetje PETROL d.d., Ljubljana ne bo nikoli zavestno zbiralo osebnih podatkov od mladoletnih oseb ali jih na kakršenkoli način uporabilo ali razkrilo tretji stranki brez njihovega dovoljenja.

    Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, njihovega pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

    Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, brez izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

    Brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov otroka, ponudnik ne sme sprejemati nikakršnih osebnih podatkov, ki zadevajo le-tega. Prav tako ponudnik ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, tretji osebi; izjema so starši oziroma skrbniki.

    Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, škodljivih za otroke.

  19. Odveza odgovornosti

    Vsebino, objavljeno na spletni strani Petrol d.d., Ljubljana, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah.

    Petrol d.d., Ljubljana zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino svojih spletnih strani, vendar ne prevzema nobenih odgovornosti za njeno ažurnost in/ali natančnost, prav tako tudi ni odgovorno za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa do informacij na teh spletnih straneh ter njihove uporabe.

    Uporabniki uporabljajo vso objavljeno vsebino na lastno odgovornost.

    Petrol d.d., Ljubljana ali katerakoli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi eShopa ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh eShopa ali za kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini. Objavljene fotografije in video posnetki so simbolični in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

    Ponudnik ni odgovoren za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik pred objavo pregleda mnenja in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ni odgovoren za informacije v mnenjih in ne sprejema nikakršne odgovornosti, ki bi izvirala iz informacij v mnenjih.

    Petrol d.d., Ljubljana si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb pogojev poslovanja preko eShopa kadarkoli in brez predhodnega opozorila.

  20. Dostopnost informacij

    (povzetek zakonodaje)

    Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

    • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številko registra),
    • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
    • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
    • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
    • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
    • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
    • način plačila in dostave,
    • časovno veljavnost ponudbe,
    • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, ter pogoje za odstop; poleg tega tudi podatek o tem, ali in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
    • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

  21. Pritožbe in spori

    Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec odda pritožbo preko spletne strani Povej Petrolu. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

    Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

    Izvensodno reševanje potrošniških sporov
    Ponudnik ne priznava izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov.
    Povezava do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov se nahaja na naslednji povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

  22. Končne določbe

    Vsakokrat veljavni Splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani: http://www.petrol.si.

    Enako velja za morebitne spremembe in dopolnitve veljavnih Splošnih pogojev poslovanja, nastale zaradi spremenjene poslovne politike ponudnika ali veljavne zakonodaje.

    Ti splošni pogoji začnejo veljati z dnem 01.12.2014, razen določb o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, ki stopijo v veljavo s 14.5.2016.

Petrol d.d., Ljubljana
odličnost
spoštovanje
zaupanje
ustvarjalnost
srčnost