Pomoč kupcem
Klicni center
Za pomoč in dodatna vprašanja se lahko obrnete na naš klicni center, kjer boste prejeli odgovore na morebitna vprašanja glede izbire artiklov, vaše registracije, oddaje naročila in njegovega statusa , rokov dobav in drugih pogojev poslovanja.
Telefonska številka: 080 22 13
Delovni čas: od ponedeljka do petka med 6:00 in 21:00; ob sobotah, nedeljah in praznikih od 7:00 do 20:00.
Pogosta vprašanja
Kaj pomeni »Oddaj povpraševanje«?
Kadar artikla ni na zalogi, lahko oddate povpraševanje. Petrol bo preveril razpoložljivost pri dobavitelju in vas obvestil o razpoložljivosti.
Kako se registriram?
Obiskovalec portala Moj Petrol oziroma eShop se lahko registrira na spletni povezavi https://www.ep.petrol.si/mojpetrol/ z izbiro tipa registracije. Registracija je možna tudi med samim postopkom nakupa v eShopu. Če obiskovalec izbere tip hitre registracije, se lahko registracija opravi on-line, v primeru izbire klasične registracije pa postopek registracije zaključi administrator. O registraciji bo uporabnik obveščen v roku 48 ur. Obiskovalec začne z izbiro enega od tipov registracije in vnese zahtevane podatke. Obvezni podatki so nujno potrebni za nadaljnje postopke prijave in komunikacijo pri poslovanju z registriranim uporabnikom in so označeni z zvezdico. Z uspešnim postopkom registracije uporabnik pridobi možnost nakupa v eShopu, pregleda kartic, prometa in izpiskov, pregleda poslovanja z informacijami o dokumentih, računih in plačilih, pregleda pridobljenih in ugodnosti ter informacije o skupnem zbiranju Zlatih točk. Če obiskovalec ne želi posredovati kateregakoli obveznega podatka pri registraciji, ne bo mogel uspešno dokončati registracije in posledično ne bo mogel uporabljati portala Moj Petrol oz. eShop.
Uporabnik lahko prekliče svojo registracijo iz baze portala Moj Petrol ali eShop tako, da preklic registracije sporoči na brezplačno telefonsko številko 080 22 66 oziroma pisno na naslov Petrol d.d., Ljubljana, Služba Petrol Klub, Dunajska 50, 1527 Ljubljana. Po dokončni potrditvi preklica registracije bomo s seznama uporabnikov brisali vse osebne podatke uporabnika.
Kako lahko plačam?
Izbirate lahko med plačilom po povzetju ali plačilom vnaprej s plačilno oziroma kreditno kartico:
- Plačilo po povzetju je možno samo pri dostavi na Petrolove bencinske servise v Sloveniji. V tem primeru se plačilo lahko izvede ob naročilu s Petrol klub plačilno kartico zvestobe ali plačilnimi karticami Eurocard/Mastercard, Visa, Diners ali Maestro oziroma s plačilnimi sredstvi, sprejemljivimi na posameznem bencinskem servisu. Račun prejmete na bencinskem servisu, na katerem boste plačali in prevzeli naročeno blago.
- Plačilo v naprej je obvezno v primeru dostave do vrat objekta, možno pa je tudi v primeru prevzema blaga na Petrolovem bencinskem servisu. V tem primeru se plačilo izvede ob naročilu s Petrol klub plačilno kartico zvestobe ali plačilnimi karticami Eurocard/Mastercard, Visa ali Maestro. Do računa dostopate preko portala Moj Petrol, kjer v sklopu Moja naročila ob številki računa vašega naročila izberete povezavo "Račun".
Plačilo blaga na obroke je možno le s Petrol klub plačilno kartico zvestobe, in sicer do največ 10 obrokov, pri čemer je najnižja vrednost obroka 30,00 EUR.
V primeru dobroimetja na vašem uporabniškem računu Moj Petrol (sivo polje v desnem zgornjem kotu) lahko s porabo Zlatega bona oz. dobroimetja na računu delno ali v celoti poravnate nakup.
Kolikšen je strošek dostave?
Pri dostavi oz. prevzemu blaga na Petrolovih bencinskih servisih na področju Slovenije je dostava brezplačna ne glede na vrednost nakupa. Ob spletnem nakupu v vrednosti 300,00 EUR in več vam kupljene artikle dostavimo brezplačno. Za nakupe v vrednosti do 300,00 EUR obračunamo znesek pošiljanja v višini 4,50 EUR. Tako dostava na Petrolova prodajna mesta kakor dostava do vrat objekta se izvajata le na območju Republike Slovenije.
Kdaj bom prejel naročeno blago?
Artikli bodo dostavljeni predvidoma v roku od 2 do 10 delovnih dni od datuma, ko na vaš elektronski naslov prejmete potrdilo o prejemu naročila če ni drugače določeno, v primeru težje dobavljivosti blaga pa se ta rok lahko podaljša. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas dostave podaljša, zato vas prosimo za razumevanje.
Dostavo artiklov do vrat objekta ob oddaji naročila opravlja družba TNT Express Worldwide d.o.o., ki večinoma dostavlja v dopoldanskem času do 16.00 ure, zato je priporočljivo, da vnesete naslov, na katerem ste takrat dosegljivi.
Če ste kot prevzemno mesto določili Petrolov bencinski servis, lahko pošiljko artiklov prevzamete ob predložitvi številke naročila v rednem delovnem času bencinskega servisa, objavljenem na spletnem naslovu http://www.petrol.si/bencinski-servisi/seznam, v roku 14 dni od prejema obvestila na elektronski naslov, oddan ob naročilu, oz. pravočasno sporočite morebitno zamudo pri prevzemu blaga, v nasprotnem bo blago vrnjeno dobaviteljem.
Če so v enkratnem naročilu artikli z različnim načinom dostave(nekateri z načinom dostave do vrat objekta in drugi na Petrolovo prodajno mesto), je dostava možna le z načinom dostave do vrat objekta, navedenem na naročilu.
Slovar simbolov














Izvensodno reševanje potrošniških sporov
PETROL d.d., Ljubljana ne priznava izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov.
Povezava do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov se nahaja na naslednji povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL