O prevzemu blaga in dostavi
V tem koraku izbirate med dvema vrstama dostave:
- prevzem na Petrolovih prodajnih mestih na območju Slovenije
- dostava je brezplačna ne glede na vrednost nakupa
- na prodajno mesto ni mogoča dostava nekaterih artiklov (velikost, teža), kar je razvidno iz oznake ob artiklu
- dostava do vrat objekta
- dostava do vrat objekta se izvaja le na območju Slovenije
- strošek pošiljanja znaša 4,50 EUR na pošiljko
- pri spletnem nakupu v vrednosti 300,00 EUR in več vam kupljeno blago dostavimo brezplačno
- ob dostavi do vrat objekta je obvezen podatek telefonska številka za obveščanje o času dostave
- ob dostavi do vrat objekta je obvezno plačilo vnaprej
- dostava do vrat objekta poteka ob delavnikih do 16. ure
Kje lahko prevzamem naročeno blago?
Če ste pri načinu dostave izbrali brezplačno dostavo na prodajno mesto, lahko blago prevzamete na kateremkoli našem prodajnem mestu na področju Slovenije.
- Seznam servisov: http://www.petrol.si/bencinski-servisi/seznam
- Zemljevid servisov: http://www.petrol.si/bencinski-servisi/zemljevid
Koliko časa traja dostava?
Artikli bodo dostavljeni predvidoma v od 2 do 10 delovnih dneh od datuma, ko na svoj elektronski naslov prejmete potrdilo o prejemu naročila, če ni drugače določeno, ob težji dobavljivosti blaga pa se ta rok lahko podaljša. Ob kakršnih koli nepričakovanih zapletih ali zamudi pri vašem naročilu boste o tem prejeli obvestilo prek elektronske pošte, v katerem bo naveden predvideni rok dostave naročila. Ponudnik ne krije stroškov, nastalih ob morebitni zamudi dostave artiklov. Prav tako ne krije stroškov ob izgubi artikla ali nedostavljenem artiklu. Ob predhodnem plačilu artikla vam stroške za nakup nedostavljenega artikla vrne na vaš račun. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas dostave podaljša, zato vas prosimo za razumevanje.
Dostavo artiklov do vrat objekta ob oddaji naročila opravljajo ponudnikovi pogodbeni partnerji družba TNT Express Worldwide, d. o. o., Šmartinska cesta 152, hala VIII, 1000 Ljubljana (brezplačna tel. št. 01 58 78 333), ki pošiljke večinoma dostavljajo v dopoldanskem času do 16.00, zato je priporočljivo, da kupec vnese naslov, na katerem je takrat dosegljiv. Za dostavo naročila morata biti zagotovljena dostop in parkiranje dostavnega vozila neposredno na lokaciji, navedeni na naročilu. Dostava se izvaja do vhoda v večstanovanjsko stavbo oz. do vhodnih vrat enostanovanjske stavbe, za kar morata biti zagotovljena dostop in parkiranje dostavnega vozila neposredno na naslovu dostave, navedenem na naročilu. Če kupec kot prevzemno mesto določi Petrolovo prodajno mesto, lahko pošiljko artiklov prevzame ob predložitvi številke naročila v rednem delovnem času prodajnega mesta, objavljenem na spletnem naslovu http://www.petrol.si, in sicer v 14 dneh od prejema obvestila na elektronski naslov, oddan ob naročilu, oz. pravočasno sporoči morebitno zamudo pri prevzemu blaga; v nasprotnem bo blago vrnjeno dobaviteljem.
Če so v enkratnem naročilu artikli z različnim načinom dostave (nekateri z načinom dostave do vrat objekta in drugi na Petrolovo prodajno mesto), je dostava možna le z načinom dostave do vrat objekta, navedenem na naročilu.
Ponudnik si pridržuje pravico do večkratne dostave posameznega naročila.
Koliko stane dostava?
Pri spletnem nakupu v vrednosti 300,00 EUR ali več ponudnik kupljene artikle dostavi brezplačno. Za nakupe v vrednosti do 300,00 EUR bo obračunan znesek pošiljanja v višini 4,50 EUR.
Pri dostavi oz. prevzemu blaga na Petrolovih prodajnih mestih je dostava brezplačna ne glede na vrednost nakupa.s
Način plačila
Izbirate lahko med plačilom po povzetju ali plačilom vnaprej s plačilno oziroma kreditno kartico:
- Plačilo po povzetju je mogoče samo pri dostavi na Petrolova prodajna mesta v Sloveniji. V tem primeru se plačilo lahko izvede ob naročilu s Petrol klub plačilno kartico zvestobe, mBills ali plačilnimi karticami Eurocard/Mastercard, Visa, Diners ali Maestro oziroma s plačilnimi sredstvi, sprejemljivimi na posameznem prodajnem mestu. Račun prejmete na prodajnem mestu, na katerem boste plačali in prevzeli naročeno blago. Plačevanje s kartico VISA Electron v spletni trgovini Petrol eShop ni podprto, saj ne omogoča vseh varnostnih mehanizmov kot je denimo "3D Secure". Zaradi pomanjkanja varnostnih mehanizmov ter preprečevanja morebitnih zlorab, plačevanje s takšno kartico žal ni mogoče. Predlagamo, da se pri banki izdajateljici pozanimate, kako je mogoče na kartici omogočiti 3D Secure funkcionalnost, saj brez tega plačilo žal ni izvedljivo.
- Plačilo vnaprej je obvezno ob dostavi do vrat objekta, mogoče pa je tudi ob prevzemu blaga na Petrolovem prodajnem mestu. V tem primeru se plačilo izvede ob naročilu s Petrol klub plačilno kartico zvestobe ali plačilnimi karticami Eurocard/Mastercard, Visa ali Maestro. Do računa dostopate prek portala Moj Petrol, kjer v sklopu Moja naročila ob številki računa svojega naročila izberete povezavo »Račun«.
Plačilo blaga na obroke je mogoče le s Petrol klub plačilno kartico zvestobe, in sicer do največ 10 obrokov, pri čemer je najnižja vrednost obroka 30,00 EUR.
Ob dobroimetju na vašem uporabniškem računu Moj Petrol (sivo polje v desnem zgornjem kotu) lahko s koriščenjem Zlatega bona oz. dobroimetja na računu delno ali v celoti poravnate nakup.
Več o plačilih si lahko preberete v Splošnih pogojih poslovanja v poglavju Plačilo.
Preklic naročila
Prejeta naročila prek eShopa lahko brez dodatnih stroškov prekličete:
- ob dostavi do vrat objekta do prejema elektronskega in/ali SMS-sporočila, v katerem boste obveščeni, da je blago predano dostavni službi;
- ob dostavi na prodajno mesto do prevzema na prodajnem mestu.
Obvestilo o preklicu naročila lahko posredujete prek spletnega obrazca v portalu Moj Petrol na zavihku Moja naročila, kjer v vrstici z ustrezno številko svojega naročila izberete povezavo Preklic naročila. Naročilo lahko prekličete tudi prek brezplačne telefonske številke 080 22 13. Ponudnik ne zagotavlja, da bo naročilo lahko uspešno ustavljeno. Delni preklic naročila ni mogoč. Če želite preklicati le posamezne artikle naročila, vam svetujemo, da prekličete celotno naročilo, nato pa izdelate novo naročilo z novo izbranimi artikli.
Vračilo blaga
Odstop od pogodbe
Kot kupec potrošnik (opredeljeno možnost odstopa od pogodbe imajo le kupci, ki so potrošniki) imate pravico, da nam v 14 dneh od prevzema artikla sporočite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti ponudnika o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe. Odstop od pogodbe lahko sporočite prek portala Moj Petrol na zavihku Moja naročila, kjer v vrstici z ustrezno številko svojega naročila izberete povezavo Napoved vračila, kjer dostopate do Obrazca za odstop od pogodbe, ali če pošljete pravilno izpolnjen Obrazec za odstop od pogodbe ali drugo nedvoumno izjavo o odstopu od pogodbe, s priloženo kopijo dokumentov, ki so bili priloženi ob dobavi artikla in dokazujejo istovetnost artikla in kupca, na e-naslov eshop@petrol.si. Odstop od pogodbe lahko sporočite tudi prek brezplačne telefonske številke 080 22 13. Zaradi zagotovitve dokaza o odstopu od pogodbe, kupcu priporočamo, da poda odstopno izjavo v pisni obliki. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku 14 dni od prevzema artikla, ki je določen za odstop od pogodbe.
Rok za odstop od pogodbe začne teči z dnem, ko:
- potrošnik ali tretje oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna,
- z dnem sklenitve pogodbe, če je predmet pogodbe opravljanje storitev ali dobava digitalne vsebine, ki ni zapisana na otipljivem nosilcu.
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka. Strošek vračila artiklov bremeni potrošnika. Artikle je treba vrniti ponudniku najpozneje v 14 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Potrošnik odgovarja za zmanjšano vrednost artikla, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja artikla. Odgovornost potrošnika za zmanjšano vrednost artikla lahko znaša do vrednosti polne redne maloprodajne cene artikla na dan nakupa artikla, kar se ugotavlja za vsak posamezni primer posebej. Zaradi navedene odgovornosti zmanjšanja vrednosti artikla potrošniku priporočamo, da artikel za katerega uveljavlja odstop od pogodbe, vrne nepoškodovano, nerabljeno in v nespremenjeni količini ter v originalni embalaži, da se ne bi artikel med transportom poškodoval. Ponudnik bo potrošnika pozval k plačilu opredeljene zmanjšane vrednosti artikla.
Artikle lahko vrnete po pošti na naslov PETROL, d. d., SDC Zalog, »za Petrol eShop«, Zaloška cesta 259, 1000 Ljubljana. Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 7.00 do 17.00 ure.
Pri vsakem vračilu artikla je treba poleg artikla predložiti pisno pojasnilo, da se artikel vrača zaradi odstopa od pogodbe (najlažje je, če se vračilu priloži kopijo ustrezno in popolno izpolnjenega Obrazca za odstop od pogodbe) ter priložiti kopijo računa ali drugega dokazila o opravljenem nakupu.
Prenesi Obrazec za odstop od pogodbe.
Obrazec za odstop od pogodbe je tudi v prilogi teh pogojev poslovanja.
Reklamacije ob dostavi
Pritožbe in reklamacije glede artiklov lahko sporočite neposredno ob dostavi dostavljavcu oz. zaposlenemu na prevzemnem mestu (Petrolovo prodajno mesto). Morebitne poznejše reklamacije pa se rešujejo skladno s točko 13.2 teh pogojev.
Garancija in stvarne napake
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali na oglaševalskem sporočilu oz. je tako določeno z veljavnimi predpisi. Dobavitelj artikla jamči za njegovo kakovost oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali skladno z njegovim namenom in s priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve blaga.
Če želite uveljavljati garancijo, lahko to storite tudi neposredno na pooblaščenem servisu dobavitelja. Podrobna navodila preberite na priloženem garancijskem listu.
Ob uveljavljanju garancije pri ponudniku je kupec dolžen podati izjavo ali predložiti ustrezno in popolno izpolnjen Obrazec – uveljavitev pravice iz naslova garancije, v katerem se zapišejo ugotovitve kupca glede napake blaga in zahteva po odpravni napake ter predloži kopija računa. Kupec mora ponudniku oz. pooblaščenem servisu dobavitelja omogočiti pregled artikla.
Prenesi Obrazec – uveljavitev pravic iz naslova garancije.
Za stvarno napako gre zlasti takrat, ko:
- stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali promet;
- stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ponudniku pa je bila znana oziroma bi mu morala biti znana;
- stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane;
- je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom; izjema so le vzorci ali modeli, prikazani zaradi obvestila.
Kupec mora ponudnika obvestiti o morebitni stvarni napaki skupaj z njenim natančnim opisom, najlažje z izpolnitvijo Obrazca – uveljavitev pravic iz naslova jamčevanja za stvarne napake in s predložitvijo kopije računa. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku oz. zastopniku ponudnika omogočiti pregled artikla.
Prenesi Obrazec – uveljavitev pravic iz naslova jamčevanja za stvarne napake.